Zavřít

Zvládnete splnit domácí rozkaz?

jak cvičit doma?

Pokud chcete rozkaz, poté cvičit a vystačíte si s vlastním tělem, je tu domácí řešení, které není vůbec složité. Čeká vás devět cviků, které zvládnete za sebou, poté dáte dvě minuty pauzu a najedete na další kolo. Podle tréninkového rozkazu darebee.com vás čeká deset kol armádního drilu. Kdo je lepší, má vydrž, fyzičku, nasází víc?

Základ je jasný, jako první je hrazda a deset shybů, následuje klasika, stejný počet kliků. Poté břišní svaly, poté opět kliky, jen se širším rozpětím rukou. Pokračuje střídání, na řadě je břicho. A zase kliky, tentokrát s dlaněmi u sebe.

NEJLEPŠÍ CVIKY NA BICEPSY? 8 MOŽNOSTÍ

Poté vás čekají poslední tři cviky v kole. Pro změnu dvakrát seknete břišní svaly, kdy nezapomenete ani na šikmé. A jako závěr si vychutnáte 30sekundový plank, kde si „odpočinete“ vydýcháte se a po dvou minutách si dáte repete. A takto, dokud můžete, případně jak dlouhý máte naplánovaný trénink. Pokud se nemáte doma kde přitáhnout, provést shyb, vyberte si jeden cvik z připravené osmičky a dejte si ho místo shybů.

banner_alvifit_echinacea

banner_alvifit_echinacea

Armádní trénink

Existují tisíce tréninků, které vám mohou pomoci odstartovat workout, změnu. Jen na vás je, který si zvolíte. Máme tu seznam cviků, které vám procvičí celé tělo. Zapátrali jsme za hranicemi. A máte to i s videem, abyste cviky viděli.

FP-Academy, sháníte cvičební pomůcky

FP-Academy, sháníte cvičební pomůcky

Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.