Zavřít
Příspěvky v kategorii

Videa

Přemýšlíte, jak si vylepšit trénink, abyste získali doma novou energii do žil? Zkuste železnou kouli, takzvaný kettlebell. Žádné složité sestavování, prostě koule s držadlem. V tomto tréninku, který připravil Funk Roberts, se dočkáte cvičení, které můžete využít k nárůstu svalové hmoty, ztrátě tuku a lepší kondici. Tahle koule vám nezabere moc místa a je stále při ruce. ILUSTRAČNÍ FOTO. S touto koulí lze provádět švihy, trhy, nadhozy, tlaky. K dispozici je opravu velká řada různých závaží, které od sebe dělí obvykle čtyři kilogramy (4 kg, 8 kg, 12 kg, 16 kg, 24 kg…až 48

Mohou vás změnit kliky, obyčejné kliky, které každý zná, patrně i umí? A jak výrazně za krátkou dobu? V tomto případě dost, abyste poznali změnu i v zrcadle. A né jen vy, také okolí. O jednu takovou změnu se pokusil James O’Hanlon, který zkusil snadnou věc. Tedy technicky jednoduchou. A to 300 kliků za 30 dnů. Jak se změnil? Podívejte se. James při svém pokusu nebyl začátečník, ale o to to měl těžší. Kdo začíná z nuly, má větší šanci na změnu za kratší dobu. Za měsíc dal 9000 kliků, což není

Už se do toho opřela, postupně přidává na obrátkách. Týdnů po porodu je více a více, takže tělo trenérky Nikoly Bartákové se pouští do častějších cvičebních jednotek. Co si přichystala tentokrát?   “Podruhé jsem do toho šla trošku víc po hlavě a zaměřila jsem se hlavně na nohy, zadek a mávací svaly (tricepsy). Pozor dávám pořád na diastázu a břicho s jizvou. Nezapomínej, že vše je velice individuální a pokud by byl cvik nepříjemný anebo dokonce bolel, přestaň.   Dřepy jsou, byly a budou součástí každého mého tréninku. Nejenom, že

Jde to, to jen pro začátek. Jenže přes noc a lusknutím prstu to nejde. To taky pro začátek. Kdo nezačne teď, patrně letošní léto nebude v top formě. Vše ale záleží na vás. Snadné, jasné, zadarmo, bez činek, jen musíte nastavit pravidelnost. Plus samozřejmě strava, tu ale dnes nebudeme řešit, teď se bude cvičit. ILUSTRAČNÍ FOTO: pixbay.com. Hýždě a nohy. Partie, které jsou u dámské populace vysoko na žebříčku zájmu. U druhého pohlaví taky, co si budeme namlouvat, tepláky v létě, když je třicet stupňů, to není ideální vizitka. Takže jde vlastně o všechny.

„Střed těla, to je alfa a omega všeho. Tyhle cviky vám zaručeně zpevní „core“, což je důležité, aby se vám vyhýbala zranění,“ s tímto prohlášením začíná článek na webu czechteam.info, který natočil trénink české tenistky Andrey Sestiny Hlaváčkové. Té, která byla u úspěchů české reprezentace, slavila stříbro na olympiádě v roce 2012 a vyhrála také ve čtyřhře několik Grand slamů. FOTO: facebook Andrea Hlaváčková. Jak cvičí střed těla sportovkyně, která pochází z pivovarnické rodiny? „Vypracované břicho chce každá/ý. Není jen pěkné, ale je potřeba při každém sportu. Tady jsou Andy tipy, jak “střed

Nevíte, nemáte čas? To není výmluva. Píšete nám, že byste potřebovali něco krátkého, svižného, aby dostalo zabrat celé tělo. Máme tu recept na 20 minut, který zvládnete doma. Nikam nemusíte chodit. Čtyři cviky, které každý odcvičí, jen si je upraví podle svých fyzických dispozic – série, opakování, tempo. Jako model předvedl cviky Tomáš Steinhart, který cvičí klienty ve Fitness Bitevní pole. PLANK S TRICEPSOVÝM ZVEDNUTÍM: procvičíte střed těla, triceps, záda. Zkuste vydržet v planku 5 sekund, poté se zvedněte na rukách. Celé vše opakujte do maxima opakování. Celkem dejte tři série. DŘEPY:

Prvního cvičení jsem se trošku bála. Po slavném císaři jsem moc nevěděla, co mám čekat. Během procházek s maminkami jsem se setkávala s různými zkušenostmi a příběhy. Zatím co jedny vyprávěly o ukrutné bolesti a nefunkčním těle minimálně půl roku, jiné byly skoro hned zpět. Jak skončil první trénink maminky a trenérky Nikole Bartákové? A tak jsem nechtěla nic podcenit. Celé šestinedělí jsem se věnovala jizvě a pánevnímu dnu. A nevynechávám to ani dnes. Denně na to čas nebyl ani není, nebo občas není ani pomyšlení, ale každý asi chce

Ukažte, co ve vás je. Jak cvičit kliky, víte. Super. Pokud máte základ za sebou, můžeme nabídnout dále kliky pro pokročilé, kliky s pomůckami a naposledy také explozivní, dynamické kliky, které končí seriál o tomto cviku, který je jedním z nejvyhledávanějších na světě. Opět vám je předvede Jakub Jcop Kudláček, který všechny kliky nasázel pro web www.streetworkout.cz. Co tu máme dnes? Minule jsme skončili u čísla 72, pokračujeme a finišujeme u čísla 81, to je pro tuto sérii konec – 81 typů kliků! Snad vám tahle paleta bude v tréninku stačit :-). 73

Bolest zápěstí neboli “nemoc maminek” vychází ze stereotypu nošení miminka a mohou vygradovat až v zánět šlach. Tyto bolesti jsou jedny z nejčastějších obtíží právě maminek novorozenců. Zápěstí ale může pořádně potrápit i lidi např. v kancelářích pracujících s myší u PC, ty kteří vykonávají stále stejnou práci a namáhají tak své ruce stále stejně dokola. Jak tento problém řeší Nikola Bartáková, trenérka a maminka, která každý den chová a chová? Jednou z “největších“ rad je snad předcházet těmto bolestem, ale dokud to nezačne zlobit, nikdo to obvykle nedělá. Existují

Zvládnete? Další inspirace, kterou si mnozí možná ani neuměli představit. Máme tu čtvrtý díl kliků. Ano, toho cviku, který znáte a někdy jste ho už cvičili. To je jistý. Také jde možná o nejpopulárnější cvik na světě. Po sérii pro začátečníky, pokročilé a experty tu máme kliky (push ups) za využití pomůcek. Opět se naklikoval Jakub Jcop Kudláček. Jaké bude menu pro tentokrát, kde procvičíte prsa, ramena, záda, ruce, střed těla? Začínáme na čísle 49 a končíme číslem 72. Příští týden bude poslední díl. 49 – SINGLE HAND ON A

1 2 3 7 Stránka 1/7

Nejnovější příspěvky

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.