Zavřít

Trénink pro celé tělo: 10 cviků s odporovou gumou

Trénink s odporovou gumou

Nechcete chodit do posilovny, nebaví vás činky, rádi byste zkusili trénink jinak? Můžete zkusit řešení, které bude fungovat i u vás doma. A nejen tam. Stačí mít odporovou gumu, která poslouží vašemu tělu jako „závaží“. Procvičíte celé tělo tak, aniž byste to čekali. Navíc můžete využít více gum, tedy více možností tréninku, odporu. Kdo začíná, využije slabší odporovou gumu, kdo má větší sílu, použije silnější. Je tu deset cviků pro vaše tělo s odporovou gumou, probuďte své svaly. ILUSTRAČNÍ FOTO: pixbay.com.

Kolik sérií a opakování? Pro začátek 3×20 sekund. Podle toho si určete odporovou gumu. Za čistých 10 minut cvičení máte základní trénink, který stihnete, i když nemáte čas. Všechny cviky uvidíte pro lepší představu ve videu. Video je v angličtině, snad to nebude problém, hlavní je vidět provedení cviků pro celé tělo, ať to cvičí.

1 – přitahování gumy k obličeji, cvik na záda a ramena. Přitáhnete gumu k čelu, lokty držíte nahoře, u hlavy sekundu vydržíte a roztáhnete gumu mírně do stran. Následně povolíte pomalým a plynulým pohybem.

2 – kliky s gumou přes záda. Kliky každý většinou zvládá bez problémů, když dáte svalům odpor, svaly musí více pracovat. A o to jde, ne?

FP-Academy, sháníte cvičební pomůcky

FP-Academy, sháníte cvičební pomůcky

3 – tahání gumy mezi nohami. Stehna, ramena, záda, prsa, ruce procvičíte. Tady si protáhnete celé tělo. Výchozí poloha v polovičním dřepu, guma jde pod nohami a vytahujete gumu nahoru, jak taháte, tak se zvedá tělo.

4 – stahování gumy na ruce. Posílíte především šikmé břišní svaly. Která ruka má gumu, stejná noha má nakročeno, abyste mohli lépe provést pohyb.

JAK NA VYSNĚNOU POSTAVU?

5 – triceps dává ruce tvar. Stoupnete si na gumu, ruce s gumou za hlavu a budete pracovat jako při zvedání osy, jen neležíte, ale stojíte.

6 – dřepy nesmí chybět, základní cvik pro stehna. Nohy na šířku ramen, guma jen pod chodidly, druhou část vytáhnete a držíte u ramenou, poté už jen dřepujete.

7 – přitahovali jste někdy spodní kladku? Patrně ano. Pokud ne, nic se neděje, dáte si to s gumou. Předklon, guma pod nohy, druhá část do rukou a přitahujete, lokty tlačíte k sobě při pohybu nahoru a po chvíli pocítíte, že se vám začíná unavovat zádové svalstvo.

Alvifit, jde to i bez chemie

Martin Šturc

Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.