Zavřít

Jak posílit ruce, horní část těla? 5 cviků pro domací trénink

Jak cvičit doma, horní část těla

A je tu pravidelné střídání. Po Pavlíně přichází se svým tréninkem Jakub. Tentokrát se zaměří na posílení horní části těla. Tento trénink odcvičit doma pro vás nebude žádný problém, protože budete potřebovat jen své tělo a židli, na které ale nebudete pro tentokrát sedět, na ni si odpočinete až po půl hodině cvičení.

Co vás dnes čeká? Pokud nemáte velkou sílu v rukou, ramenou, hrudníku, nevadí. Na začátek vás čekají kliky o židli. Tyhle zvládnete. Poslouchejte trenéra, pak to určitě půjde. Ve videu vidíte i čas práce a čas odpočinku.

Druhým cvikem bude most, kde procvičíte tricepsy a ramena. Na první pohled cvik, kde nic neděláte, ale děláte, poznáte to také na středu těla, které je při tomto provedení zatnuté, také pracuje.

FUBO, masážní válce

FUBO, masážní válce

Imaginární kladka, to jako třetí cvik. Ležíte na břiše, ruce položíte natažené nad hlavu. Pokud je tělo připravené, ruce zvednete mírně nad zem a budete napodobovat stahování kladky, tímto cvikem procvičíte ramena a záda.

DÍL PRVNÍ, POSILOVACÍ TRÉNINK

DÍL DRUHÝ, KARDIO S PAVLÍNOU

DÍL TŘETÍ, PEVNÉ HÝŽDĚ, SEKÁNÍ DŘÍVÍ

ČTVRTÝ DÍL, TŘI CVIKY NA SPODEK

Poté opět využijete židli, čekají vás tricepsové kliky o židli. Pokud nemáte sílu, nebojte se, zde díky opření nohou o zem, nebudete zvedat celou svoji váhu. Opět poslouchejte trenéra, co vám říká.

Jako poslední pro dnešek bude Áčko. Dlaně na zem, stojíte na špičkách, nohy natažené a tvoříte písmeno A. Až docvičíte toto písmeno, celé kolo všech pěti cviků opakujte cca 4x až 5x. Mezi koly si dejte pauzu cca minutu. Ať to cvičí :-).

Ve dvanácti dílech (středa a neděle) se budou střídat různé typy tréninků – posilovací, kardio, cviky na zpevnění postavy. Tréninky můžete doma kombinovat, zkuste cvičit aspoň třikrát, čtyřikrát týdně. Je to jen půl hodiny denně. Než začnete, nezapomínejte také na rozcvičení, tady je pár tipů. Ať to cvičí a jste spokojené. Dobré by bylo na doplnění také 2 až 3 karidio tréninky týdně, ideálně hned po cvičení s Kubou.

Vizitky trenérů:

Pavlína: „Jsem osobním trenérem, výživovým poradcem a lektorem, ale svoji práci nevnímám takto „ohraničeně“. Osobně bych nazvala svoji roli jako lifestylový kouč. Pomáhám svým klientům nastavit a vybudovat zdravé návyky v oblasti stravování a zároveň vzdělávat klienty i studenty v oblasti pohybu. Ve své praxi se zaměřuji především na redukci tuku, nabírání svalové hmoty a zlepšení celkové kondice,“ představuje se Pavlína. Pokud chcete více informací o Pavlíně, zde jsou její kontakty: web: pavlinafitness.com, instagram a facebook.

PRO VAŠI POSTAVU. 10 POTRAVIN S VYSOKÝM OBSAHEM BÍLKOVIN

FP-Academy, sháníte cvičební pomůcky

FP-Academy, sháníte cvičební pomůcky

Jakub: Jsem fitness instruktor – fitness akademie Mgr. Zuzana Kubanová. Trénuji jako instruktor ve Fitness Bitevní Pole, dále také: Switch, John Reed a na venkovních hřištích. Zajímá mě cvičení s vlastní vahou a silový trénink. Hodně mě zajímá anatomie, biomechanika pohybu těla, kompenzační cvičení a správná technika cviku. Mé motto je: Look in the mirror, that’s your competition! Na instagramu Jakuba najdete jako: @jakub.kudlacek, na facebooku Jakub JCop Kudláček, alias Jakub Kudláček – Personal Fitness Trainer.”

Martin Šturc

Martin Šturc

Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.