Zavřít
Příspěvky v kategorii

Kalorie

Tyto rostlinné potraviny bohaté na živiny zvýší vaši energii. Pokud nemáte energii, nic nezvládnete. Nám jde nyní hlavně o trénink. „Jako kulinární výživář milující rostliny mě často lidé žádají a ptají se, jak si mohou udržet dostatek energie, aby mohli prožít bez problémů náročné dny a tréninky. Moje odpověď je vždy stejná: využívejte rostlinné potraviny,“ má jasno Marni Wasserman z Toronta. Své poznatky zveřejnil na webu chatelaine.com Nejen, že rostlinné potraviny jsou naplněny živinami (bílkoviny, sacharidy a tuky) a najdeme v nich dostupné vitamíny a minerály, ale jsou nezbytné pro udržení

Pokud od těla něco chcete, dáváte mu zabrat v tréninku, měli byste se mu také odměnit, dát mu něco na fungování, růst, regeneraci, tím ale není myšlen Sachr dort a punčová koule. Tudy cesta k dlouhodobým výsledkům nevede. Mnozí z vás to jistě poznali. Hříchy ve stravě často maří snažení v tréninku. I to sebevětší. Svoji roli hrají obě strany, musí spolu fungovat – cvičení i strava. Dnes to bude ale o proteinech, bílkovinách. Aby svaly rostly, je potřeba tělo dostat do anabolického stavu, kdy je schopno zregenerovat a je připraveno k budování svalové hmoty.

Dneska se všechno dozvíte, je tu poslední díl ze čtyř. Dneska si dáte vše dohromady a bude jen na vás, jak si s tím poradíte. Téma bylo od začátku jasné, i když někteří z vás byli trochu zmateni. Téma znělo: Nejlepší důvody, proč cvičit a hubnutí to není. S tímto vyrukoval Martin Šturc, kouč zdravých návyků. Je tu finále. Začínáme. FOTO: Ilustrační foto. A dostáváme se k úplnému závěru série o hubnutí cvičením. Dnešní téma je výživné. Pokud jste přečetli všechny předchozí díly série, asi vám nemusím už znovu vysvětlovat, jak skvělá věc

Jídlo je základ, když chcete nabrat svalovou hmotu a opačným směrem poslat tukové zásoby. Trénujete, ale tápete v jídle? Máme tu jeden příklad, kterého se můžete držet. Nečekejte kolik gramů čeho, držte se základu, a ten je – CO JÍM. To, jak cvičíte, není v tomto případě podstatné – fitko, street workout, domácí trénink. Podívejte se na jídelní seznam, který dodržuje Justin Kavanagh. Pokud máte z něčeho strach, že nezvládnete, tak v tomto případě to neplatí. Důkazem je jeho pět jídel. Žádný zázrak, neznámo. Pokud nejste navyknutí snídat, ráno pospícháte, může být pro

Dřou, makají, ale také myslí na odpočinek, jídlo. Na věku nezáleží, tělo stále potřebuje pozornost, jinak začne časem stávkovat. Jak vidí nejmladší generace trénink, která se věnuje cvičení s vlastním tělem? Nejde ale jen o trýznění těla. Strava je podstatná pro všechny. Nezáleží, kde a co cvičíte, trénujete, na druhu sportu. Dnes tedy otázka: Kolik času věnujete regeneraci, jak jíte, kolikrát denně? Třeba vám odpovědi pomohou, protože jídlo je hodně důležité při cvičení, když jdete za svým cílem. FOTO: Ilustrační foto: Martin Matuška, 18 let, cvičí 3 roky, No Gravity Blansko

Jídlo je základ, život. Všichni to vědí, ale ne všichni se tak chovají. Lenka Adi Strolená to ví. Trénink je pro ni vášní, cvičení s vlastním tělem patří do její široké palety tréninků. Ona však zvládá daleko více. Například v prosinci zvládla za 6 hodin 1722 shybů a za pár týdnů se pokusí o světový rekord na EVLS Prague, kde proběhne STREET WORKOUT FESTIVAL 2018, a to od 28. do 29. září. Jak to má Lenka se stravou, jak vypadá její jídelníček? ILUSTRAČNÍ FOTO. „Nutnost je uvědomit si, že každé tělo

Váha si vás neváží a hlava se motá do všech stran a máte v ní stále hukot? Nedivte se. Čas radovánek byl dlouhý, teď ale chcete něco změnit. Tedy měli byste. Trénink dáte, ale umíte se poprat i s jídlem, vydržet, nehřešit, ušetřit? Co třeba zkusit cestu, kterou vyzkoušela Eva Dvořáková. „Bože můj, jak můžeš jíst to samý tři dny za sebou?“ děsí se spousta mých kamarádů a známých. Pro někoho zcela nepochopitelné, jak to, že mi nevadí, jíst tři, ba co, čtyři dny to samé! No, popravdě, nevadí. A

Přiznávám bez mučení, občas používám DOPLŇKY výživy. Jak už podle první věty je ale poznat, jde o doplněk, to si musí každý uvědomit, pak mohou také pomoci. Jde o symbiózu více cest, které spolu musí spolupracovat, ladit, jinak nebudou fungovat. Případně omezeně. A proč vyhazovat finance, když nevytěžím maximum. Zbytečný! Strava, trénink a případně doplňky výživy. Trojkombinace, která funguje, ale měla by být nasazována v tomto pořadí. ILUSTRAČNÍ FOTO. Po tréninku 80% protein. Občas BCAA aminokyseliny, třikrát až čtyřikrát do roka třítýdenní kreatinové „sypání“. Občas i glutamin. Čtveřice, se kterou si

“Strava ovlivňuje náš život už od prvopočátku a věděli jste, že to, jak se maminka stravuje už v těhotenství, ovlivňuje chutě miminka až do dospělosti? Už v bříšku se miminkům vyvíjí chuťové buňky a cca od 20. týdne se to jen a jen stupňuje. Už dávno neplatí, že byste měla jíst za dva, ale spíš dvakrát zdravěji. Jenže, někdy to jde těžko. Třeba první 3. měsíce.” Jak toto vše vidí Nikola Bartáková, trenérka, která se už co nevidět stane maminkou. Jako to měla s běháním, když zjistila, že bude běhat ve

Pokud jste si něco neuměli představit a motá se vám z toho hlava, tak tu máme jeden ideální příklad. Kdo neochutnal, neuvěří. A tohle má na svědomí trenérka a nutriční poradkyně Pavlína Ondráčková. Tato verze čokoládového brownies je prostě tutovka! Dostane totiž i zaryté masorády, odpůrce zeleniny a protestanty proti všemu netradičnímu. Jde totiž o hříšný dortík ve zdravém a snadném provedení. Brownies, jehož tajemstvím chuti je červená řepa a sladkost dodávají rozemleté lístky stévie, jsem s pompezností naservírovala kritickému sportovci, který od dob školky řepu neměl rád. Když v něm kousek zahučel

1 2 3 Stránka 1/3

Nejnovější příspěvky

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.