Zavřít

5 cviků na pevný střed těla. Nezapomínejte!

Jakub Jcop Kudláček

Mít zpevněný střed těla je velmi důležité, a to pro každý pohyb, které vaše tělesná schránka musí zvládnout. Proto si v dnešním dílu trenér Jakub Jcop Kudláček připravil cviky na střed těla, neboli core. Na co se můžete těšit?

Jako první je na řadě horolezec, následuje cvik, který připomíná trochu disko tanec v pokročilém stádiu, ale funguje. Po nich vyzkoušíte vyšší rychlost v podání vysokých kolen, následuje „lehčí“ cvik v leže. V dalším cviku jen nepatrně změníte polohu a budete pokračovat na zádech.

Celkem v tomto tréninku poznáte pět cviků. V jednom kole odtrénujete od každého cviku 30 sekund, mezi nimi je 15 sekund pauza. Celkem zkuste dát pět kol. Mezi koly si dejte delší přestávku, ale ne více jak minutu. Ať to cvičí!

FP-Academy, sháníte cvičební pomůcky

FP-Academy, sháníte cvičební pomůcky

12 DÍLNÝ SERIÁL DOMÁCÍHO TRÉNINKU

DÍL PRVNÍ, POSILOVACÍ TRÉNINK

DÍL DRUHÝ, KARDIO S PAVLÍNOU

DÍL TŘETÍ, PEVNÉ HÝŽDĚ, SEKÁNÍ DŘÍVÍ

ČTVRTÝ DÍL, TŘI CVIKY NA SPODEK

PÁTÝ DÍL, JAK POSÍLIT RUCE, HORNÍ ČÁST TĚLA?

ŠESTÝ DÍL, 5 CVIKŮ OD PASU NAHORU

SEDMÝ DÍL, ŠEST CVIKŮ NA SPALOVÁNÍ TUKŮ

OSMÝ DÍL, JAK ZPEVNIT BŘICHO, CORE, 5 CVIKŮ

DEVÁTÝ DÍL, CO RADÍ TRENÉRKA?

Ve dvanácti dílech (středa a neděle) se budou střídat různé typy tréninků – posilovací, kardio, cviky na zpevnění postavy. Tréninky můžete doma kombinovat, zkuste cvičit aspoň třikrát, čtyřikrát týdně. Je to jen půl hodiny denně. Než začnete, nezapomínejte také na rozcvičení, tady je pár tipů. Ať to cvičí a jste spokojené. Dobré by bylo na doplnění také 2 až 3 karidio tréninky týdně, ideálně hned po cvičení s Kubou.

Vizitky trenérů:

Pavlína: „Jsem osobním trenérem, výživovým poradcem a lektorem, ale svoji práci nevnímám takto „ohraničeně“. Osobně bych nazvala svoji roli jako lifestylový kouč. Pomáhám svým klientům nastavit a vybudovat zdravé návyky v oblasti stravování a zároveň vzdělávat klienty i studenty v oblasti pohybu. Ve své praxi se zaměřuji především na redukci tuku, nabírání svalové hmoty a zlepšení celkové kondice,“ představuje se Pavlína. Pokud chcete více informací o Pavlíně, zde jsou její kontakty: web: pavlinafitness.com, instagram a facebook.

Alvifit, jde to i bez chemie

Alvifit, jde to i bez chemie

Jakub: Jsem fitness instruktor – fitness akademie Mgr. Zuzana Kubanová. Trénuji jako instruktor ve Fitness Bitevní Pole, dále také: Switch, John Reed a na venkovních hřištích. Zajímá mě cvičení s vlastní vahou a silový trénink. Hodně mě zajímá anatomie, biomechanika pohybu těla, kompenzační cvičení a správná technika cviku. Mé motto je: Look in the mirror, that’s your competition! Na instagramu Jakuba najdete jako: @jakub.kudlacek.

Martin Šturc

Martin Šturc

Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.