Zavřít

Tyto rostlinné potraviny bohaté na živiny zvýší vaši energii. Pokud nemáte energii, nic nezvládnete. Nám jde nyní hlavně o trénink. „Jako kulinární výživář milující rostliny mě často lidé žádají a ptají se, jak si mohou udržet dostatek energie, aby mohli prožít bez problémů náročné dny a tréninky. Moje odpověď je vždy stejná: využívejte rostlinné potraviny,“ má jasno Marni Wasserman z Toronta. Své poznatky zveřejnil na webu chatelaine.com Nejen, že rostlinné potraviny jsou naplněny živinami (bílkoviny, sacharidy a tuky) a najdeme v nich dostupné vitamíny a minerály, ale jsou nezbytné pro udržení

Existuje mnoho důvodů, proč se lidé zdráhají začít na sobě pracovat. A přitom stačí tak málo: srozumitelné vedení. Kniha Postav si svou postavu vám ho poskytne. V první části se dozvíte, jak si skládat jídelníček, pokud chcete, aby váš organismus pracoval, jak má, a neukládal přebytečný tuk. Jestliže máte zájem o tuto knihu, jeden z vás ji může mít. Napište do komentáře pod facebookový příspěvěk, proč by měla být poslána právě vám. Čas máte do neděle 18. listopadu. Pak se jeden z vás dozví, kdo získá knihu od trenérky Nikoly

Tohle vás asi nenapadlo, ale dneska využijete ke svému tréninku stěnu, obyčejnou zeď ve vašem domě, bytě. A další pomůcky také nebudete potřebovat. Vyzkoušejte pět cviků, kde procvičíte celé tělo. Možná se budete divit, ale nebude to zase tak snadné. Takže začínáme. A pro koho je tento trénink určen  –  všechny, zkuste, uvidíte. Můžete si ho dát i ve dvou a hecnouct se :-). První cvik – sed o stěnu. Připravte tělo do pozice, jako když sedíte na židli, jenže tentokrát nebudete mít žádnou židli pod sebou. Jen se opřete

Zpevněný střed těla je důležitý pro celkový trénink, zdraví, abyste mohli fungovat ve všech sportech. Pokud cvičíte hlavně shyby, kliky a dřepy, měli byste si udělat čas také na tu část těla, o které je nyní řeč. Břišní svaly – horní, dolní, šikmé, prostě celý břišní lis a střed těla, aby byl zpevněný, funkční. Vyzkoušejte trénink, který vidíte v grafice níže. Jelikož existuje více úrovní trénovanosti, jsou pro vás připraveny tři varianty. Celkem na vás čeká sedm cviků, tři úrovně, kde mezi jednotlivými sériemi budete mít dvě minuty pauzu. Mezi šťastnou

Pokud chcete rozkaz, poté cvičit a vystačíte si s vlastním tělem, je tu domácí řešení, které není vůbec složité. Čeká vás devět cviků, které zvládnete za sebou, poté dáte dvě minuty pauzu a najedete na další kolo. Podle tréninkového rozkazu darebee.com vás čeká deset kol armádního drilu. Kdo je lepší, má vydrž, fyzičku, nasází víc? Základ je jasný, jako první je hrazda a deset shybů, následuje klasika, stejný počet kliků. Poté břišní svaly, poté opět kliky, jen se širším rozpětím rukou. Pokračuje střídání, na řadě je břicho. A zase kliky, tentokrát

1 2 3 33 Stránka 1/33

Nejnovější příspěvky

Pro vyhledání článků napište klíčová slova a zmáčkněte enter.